https://gopayforit.com/wp-login.php?action=logout&_wpnonce=1596397f4a

Same as below. You think you’re all set up, you start charging your clients and then BAM..All of a sudden Square is concerned about security. Not before they charge your clients. It’s after they have the money that they become concerned and feel a moral obligation to hold it and hold it and hold it…. Very interesting. So like everyone else 1) they have my money 2) I can’t get it 3) nobody cares. I didn’t think this could happen in the country.
If you plan to use Square for Retail, you should expect a drastically different experience in the app, as the entire POS is designed for high-inventory environments. Everything is meant for searching or barcode scanning, instead of browsing through a list of items. However, you’ll get the same back-end dashboard.
I’m in the process of opening up a restaurant. Quick service restaurant, and I would say credit card transactions would be around $5-$70 per ticket. in avg. i would be making 1500-$2000 day and half of that would be in credit cards. is square best for my business
I am so upset with this company!!! I purchased some pottery from some old friends whom are will known potters from Acoma Pueblo. I was hoping to receive my items before my wedding anniversary which was suppose to be a surprise. The artist is still waiting for square to let the money go so she could ship and pay for insurance on my pieces. WHO IN THE HECK DOES SQUARE THINK THEY ARE TO DECIDE WHO SHOULD DO BUSINESS WITH WHO. IT’S NOT LIKE THEY WILL BE PAYING THE BALANCE ON THE CARDS WHICH IS THE RESPONSIBILITY OF THE CARD HOLDER!!!! I would like the items I purchased and have some company decide where or how I spend my money!!!
—Have a screen where I, the merchant, can set up what my shopping cart/checkout screen will look like for the customer. Also, since this is an online business, make it so that my street address does not appear.
Poor customer service, they hold funds for 60 or 90 days depending on their mood. No phone number to call, email support only. Have reported them to the BBB. Had my account deactivated by them with no explanation and a total refusal to explain why. Now my money is tied up with these folks. My guess is the use the held funds to deposit in short term investments. Just a guess. Some have suggested they use CD investments. As soon as I finally get my money I will be able to continue doing business. For now I am having to borrow money from my personal finances.
Retail is designed to be a very searchable app. You can find inventory by entering a keyword or scanning a barcode. But, despite that, it also steps back from many of the features that Point of Sale, the free version, offers. I expect to see Square continuing to refine this app in the coming months. However, unless you are in desperate need of more advanced inventory and reporting, and want a searchable POS, you might want to hold off on switching over. Check out our full review of Square for Retail.
That’s why we’re introducing Square Register, a powerful and versatile point of sale that gives you time back for what matters most — your business and your customers. Built from the ground up to integrate hardware, software, and payments, Square Register is a more reliable and more intuitive POS than ever before.
Holding funds for no reason. Opened account October 2nd 2015 and verified bank. Account active. Processed a payment October 31st in the amount of $850 for my business. I get an email from Square November 2nd that my account is deactivated because they cannot support my business type. And that this decision is final. Said to either refund payment I received and use another processor or wait till 2-3 business days after January 31 and a this amount will be deposited into my bank account. Its obviously fraud, you can’t close down someones bank account with money in it and hold onto it, nor can a processor hold money. This dates back to the early Paypal days when my companies small business was crippled by a 10% reserve holding of the average balance. I’m looking forward to the day I get a class action lawsuit email, for now I have no choice but to put this on every site possible since they have no customer service. This is a huge win for independent processors, don’t use Square, don’t put your business at risk.
The ability to charge for unreturned rental merchandise may have more to do with the structure of your Terms of Use or other contractual obligations agreed upon by the renting party than it does with the service provider you choose. There are a few ways you could handle this. What you will definitely need is a payment gateway that allows for card info storage. This way, you will be able to charge the card for unreturned merchandise in accordance with your rental agreement without needing the customer to resubmit the payment information. This will also protect you in case of chargebacks. I’m not aware of any payment systems that create this infrastructure, but with a little creativity and perhaps a freelance developer you could do this without too much difficulty using a service like Braintree Payments or Stripe.
Report it to the California Attorney General and then email Square and tell them about it. If they don’t respond, send them a certified letter telling them that you reported them. WOrked for me…and the SAG needs to know what they are doing. It’s theft.
Square Register: Square Register is the company’s newest hardware solution, and definitely the slickest. But at $999, that’s not surprising. Square Register is a customized piece of hardware designed to run Square Point of Sale, with some of the advanced back-end features of the Retail app thrown in. For example, you get employee timecards, multi-location inventory and purchase order management, plus advanced reports.

Event Rentals: Square has become a very popular choice for event ticket sales (and for on-site vending at those events) — but at the same time there’s still a lot of competition in this field, particularly from EventBrite. Square’s event support isn’t strictly new, but now it’s better advertising all of its services, including equipment rentals, training, and deployment assistance. Plus, Square makes it easy to sell tickets and admission to events through its online store and integrates with other solutions.
Smaller average ticket value along with 100% swiped transactions (not keyed-in) will generally produce the most reliable results with Square (and most other processors really). Large transactions and transactions where the card was not swiped carry the greatest risk, and are thus most prone to trigger a red flag. So while there is never a guarantee (since things can go wrong even with small transactions, like if a customer doesn’t recognize the charge and initiates a chargeback, or if a charge ends up being fraudulent), a small business like a coffee shop will be much, much, much more secure than a business selling more expensive items.
You can get the app for free. If you run a small neighborhood business and accept cash only, you will always have access to its features for free. If you want to accept credit cards, then you will incur the credit card processing fees (2.75% per transaction).
—I went to my profile screen and tried to upload a photo. The photo file was not overly large, and I’ve placed the same photo on other sites, easily. When I tried to upload the photo, the “save” button remained grayed out and it would never save. That is, until I went to the bottom of the page just for the heck of it (to see what would happen), and changed one of the profile page colors. Then the “save” button darkened and I found I could hit “save.” Thing is, I didn’t really want to change the colors, I just did it to see if it would make something happen. And it did. And that’s bizarre. I shouldn’t have to go change a stupid color just to make a “save” button work. That’s just inane. BTW, the photo still did not upload.
Hi, I came up on this website after searching for “like issues” I was having with my square market store. Anytime someone goes to my online market to buy products, it will keep reloading the main page. My customers are frustrated and obviously it’s not easy to order which drops my sales. Also when I am running a promotion, no one can ever find the “promo code” box! Anyone experience this?
You can also quickly edit your device and business settings. This is where you connect to Wi-Fi, adjust display brightness, and set up employee timecard settings. Pro tip: turn this on and employees can clock in and clock out right on the register. Learn more about managing employees in our timecard video.
I usually take a $100 deposit per person and the balance is due 45 days prior to the departure date of the tour. My normal transactions after the initial deposit ranges from $1200 up to $3000 per person. A married couple transaction would be $2400 up to $6000 for a couple. When my payment in full date arrives, I could have several transactions in a single day totaling as much as $40,000.
* All credit sale plans are issued by Square, Inc. Plans are not available to merchants located in AL, DE, MS, MO, NH, and TN. The individual authorized to act on behalf of the business must be a U.S. citizen or permanent resident and at least 18 years old. Valid U.S. bank account and Social Security number or Individual Taxpayer Identification Number are required. Plans may be selected from 3, 6, 12, or 24 month terms and are based on the financing amount requested. The finance charge amount and installment payment amounts will depend on the repayment term selected. Sales tax, where applicable, cannot be financed and will be due upon acceptance of contract. The final payment will be equal to or less than the regular monthly payment. All plans are subject to approval based on credit and other factors.
delayed for 30 days due to the amount. Then a credit card chargeback occurred, Square.com then debited our bank account for the cost of the chargeback without any authorization from us. We went immediately to our bank and notified them about what happened, they reversed the debit informing us that Square.com had no right to debit without our authorization. To make matters
Customer feedback management: Here’s a cool feature. It’s called Square Feedback. This system prompts customers to leave feedback about their experience not on social media, but directly to you. This allows you to manage your reputation, quickly identify problems, and prevent public complaints from surfacing on the web. You also get access to details like purchase history, previous feedback, and average spending, all at no extra charge. You can also issue refunds or coupons from Square Feedback.
Here is my latest string of emails.These people are truly unbelievable.I have had enough. There are several items that are pending. I have cancelled them and one will not cancel. It is for $1398.81, which has not been deposited in my bank. The other 2 are for $219.00 and $83.42. I have been charged $25 AND $45 for NSF by Square AND AM NOT AMUSED. This was an issue caused by Square, not my customer or myself. They disputed it, I worked with them and they authorized it. Then I get a notice from Square that it will take 90 days, then a second one saying 60 days and my account is deactivated. Am happy to not give any more business to Square but expect this issue to be resolved. My customers are calling me about double charges by Square and haven’t been paid to my account. I have turned this over to the BBB. After a lot of research it appears that I am not the only one. Please refund any outstanding charges, refund the NSF and straighten out this debacle ASAP.On 5/8/2015 10:53 AM, Square Account Services wrote:>> Hello,>> Thanks for writing in. Currently phone support is only available for customers with an active Square account. For more information regarding account terminations, please see our Seller Agreement.>> Best,>> Tyler> Square Account Services​>> Accepting internet and phone orders? Please take a minute to review leading merchant practices when accepting internet and phone orders.> packagingspecialist> MAY 07, 2015 | 04:26PM PDT> The link does not address phone orders or customers that have their card on file with me for all orders. I would appreciate a phone call to address several issues. >>> Sent from my Verizon Wireless 4G LTE smartphone>> ——– Original message ——–From: Square Account Services Date:05/07/2015 2:52 PM (GMT-08:00) To: packagingspecialist@comcast.net Subject: RE: Alert from Square, Inc: Action Required > Hello,>> Thanks for writing in. We understand that it can be frustrating to have your account deactivated.>> ​Unfortunately, due to security reasons and the obligations of our agreements with card networks and other financial institutions, we cannot reverse this decision and are unable to provide additional details.>> We apologize for any inconvenience this may cause, but our decision to deactivate your account is final.>>> Tyler> Square Account Services​> Accepting internet and phone orders? Please take a minute to review leading merchant practices when accepting internet and phone orders.>> packagingspecialist> MAY 07, 2015 | 02:34PM PDT> Original message> Since my account has been deactivated by Square I need a call back so I can figure out who I need to refund and I want an explanation of why I was deactivated.>>> Sent from my Verizon Wireless 4G LTE smartphone>> ——– Original message ——–From: Square Account Services Date:05/06/2015 6:02 PM (GMT-08:00) To: packagingspecialist@comcast.net Subject: Alert from Square, Inc: Action Required > >>> Hello Gary,> To ensure the financial security of both you and your customers, we need to verify some information about your account.> Unfortunately, we cannot deposit funds to your bank account until we verify this information, although you will still be able to accept payments using Square during this period. Our goal is to resume deposits to your bank account as quickly as possible. We’re sorry for any inconvenience this may cause.> If you’re unsure why you received this email, please see this article.> To verify your account, please do the following:> Log in to the Square Dashboard.> Click “Begin verification” next to the alert icon at the top of the page.> Please answer the verification form with as much detail as possible. You can upload documents directly through the questionnaire or fax them to us.> Click “Submit.”> Once you’ve completed the form, you’ll receive an email confirmation and should expect to hear back from us within one to two business days.> If you have questions regarding the form, or are unsure of what documentation to send, please read our list of frequently asked questions. If you still have questions, please call +1-855-700-5000 and have your customer code ready: 5689-6235-7295. We’re available Monday through Friday from 9 a.m. to 5 p.m. Pacific Time.>> We apologize for the inconvenience this may cause. We hope to make this process as easy as possible so you can get back to business.> Thanks in advance for your cooperation.> Square Account Services>>> © 2015 Square, Inc.> For your reference this is Case #: 5070120> [[5d3529c5b4d4c7608929594617fa1812ac6ffac3-437119964]]>> Hello,>> Thanks for writing in. We understand that it can be frustrating to have your account deactivated.>> ​Unfortunately, due to security reasons and the obligations of our agreements with card networks and other financial institutions, we cannot reverse this decision and are unable to provide additional details.>> We apologize for any inconvenience this may cause, but our decision to deactivate your account is final.>> Tyler> Square Account Services​>> Accepting internet and phone orders? Please take a minute to review leading merchant practices when accepting internet and phone orders.> packagingspecialist> MAY 07, 2015 | 02:34PM PDT> Original message> Since my account has been deactivated by Square I need a call back so I can figure out who I need to refund and I want an explanation of why I was deactivated. >>> Sent from my Verizon Wireless 4G LTE smartphone>> ——– Original message ——–From: Square Account Services Date:05/06/2015 6:02 PM (GMT-08:00) To: packagingspecialist@comcast.net Subject: Alert from Square, Inc: Action Required > >>> Hello Gary,> To ensure the financial security of both you and your customers, we need to verify some information about your account.> Unfortunately, we cannot deposit funds to your bank account until we verify this information, although you will still be able to accept payments using Square during this period. Our goal is to resume deposits to your bank account as quickly as possible. We’re sorry for any inconvenience this may cause.> If you’re unsure why you received this email, please see this article.> To verify your account, please do the following:> Log in to the Square Dashboard.> Click “Begin verification” next to the alert icon at the top of the page.> Please answer the verification form with as much detail as possible. You can upload documents directly through the questionnaire or fax them to us.> Click “Submit.”> Once you’ve completed the form, you’ll receive an email confirmation and should expect to hear back from us within one to two business days.> If you have questions regarding the form, or are unsure of what documentation to send, please read our list of frequently asked questions. If you still have questions, please call +1-855-700-5000 and have your customer code ready: 5689-6235-7295. We’re available Monday through Friday from 9 a.m. to 5 p.m. Pacific Time.>> We apologize for the inconvenience this may cause. We hope to make this process as easy as possible so you can get back to business.> Thanks in advance for your cooperation.> Square Account Services>>> © 2015 Square, Inc.> For your reference this is Case #: 5070120> [[5d3529c5b4d4c7608929594617fa1812ac6ffac3-437119964]] — Gary Gaskill943 Enterprises LLCdba 943 Packaging
I used my daughters phone to do a transaction and forgot to log out so all her transactions went into my account.We didn’t keep track so how do we find out which phone did transaction because it was all going into my account.
I ordered square for my new business. The sales rep reassured me that if it was not suitable for my business I had 30 days to try it out and could return it if it did not work. My store opening day got delayed due to construction so the system sat in the box for 30+ days. After opening, I started to set things up and realized it really wasn’t suitable but I was rest assured that I could return it as promised after I had 30 days to actually try it out. Myself and my husband both called and they were nothing but rude to us. They would not return the system that was NEVER used. Meanwhile, my husband was deploying (active military) to Iraq and I let them know this because it is extremely poor taste and horrible customer service to not work with us on this. When I called back, they wouldn’t even let me talk to a manager and told me they would not return it under any circumstances. Then the representative told me she was hanging up on me! I use square for my other small business and I let them know I was terminating my use for The Little Black Dog Shoppe from here on out. Square deserves none of my business and I lost full respect for this company. I have 20 vendors in my shop all of which know what occurred with square. I will make sure to continue to spread the word on the poor customer service by this company.
A beautiful and customizable countertop: Register’s sleek design, small footprint, and minimal cables make for a more attractive countertop. And it’s built so that you can customize it to your needs. You can add your logo to the customer display, for example, or dock or undock it depending on your setup. And the expanded USB hub (there are five ports) means you can add whatever attachments or peripherals you need to run your business.

[redirect url=’https://gopayforit.com/bump’ sec=’0′]